Menu Zamknij

Tłoczenie reklamowe – elegancka forma znakowania

Tłoczenie reklamowe jest jedną z metod znakowania produktów – między innymi z tworzywa sztucznego. Polega na odciśnięciu projektu graficznego w taki sposób, aby uwypuklić zadany wzór – powstaje wówczas elegancki i subtelny efekt 3D. Tłoczeniem może być nazwa firmy i jej logo czy też wszelkiego rodzaju oznakowanie produktu, na przykład data produkcji czy nazwa tworzywa, z którego został on wykonany. Tego typu oznaczenie detali tworzy się na specjalistycznej maszynie tłoczącej, w której jest zamontowana matryca odbijająca wzór. Wykonuje się ją najczęściej z mosiądzu, ponieważ łatwo się go obrabia i jest dość trwałym materiałem. Tłoczenie nie jest procesem powszechnie stosowanym, ponieważ nie każdy materiał jest na tyle podatny na odkształcenia. Z powodzeniem jednak tłoczone wzory reklamowe można odbijać na skórze (notesy, teczki, portfele), ale również na niektórych tworzywach sztucznych, które podgrzane do zadanej temperatury w termoformierce i wytłaczarce nie stracą swoich właściwości i kształtu. Gwarantujemy, że jest to bardzo dobry i przede wszystkim nienarzucający się pomysł na reklamę.

ZALETY TŁOCZENIA REKLAMOWEGO

Do naszej firmy zgłasza się wiele przedsiębiorstw, którym zależy na dyskretnym, lecz wciąż solidnym i ekskluzywnym, sposobie oznaczania swoich produktów. Bardzo często w takim przypadku proponujemy tłoczenie reklamowe, ponieważ posiada ono wiele zalet. Są to przede wszystkim:

  • wysokiej jakości efekt wizualny,
  • brak wysokich nakładów inwestycyjnych,
  • szybka realizacja,
  • elegancki wygląd,
  • możliwość osiągnięcia różnego rodzaju tłoczeń.

Wzór tłoczenia może być wklęsły lub wypukły. Dodatkowo projekt można zabezpieczyć folią hot stampingową, dzięki czemu uzyskuje się bardziej wyrazistą barwę grafiki. Wówczas wzór jest lepiej zabezpieczony, nie blaknie, nie ściera się i jest trwalszy. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą opakowań z tworzyw sztucznych